torsdag 11 december 2008

Charlie - golfmonstret

Ibland får vi bilder och brev från monstrens adoptivföräldrar som berättar om sina monsters nya liv och äventyr. Det tycker vi är mycket roligt, så fortsätt gärna med det!
I veckan fick vi en hälsning från Sara och hennes Charlie:



Hej bestfriendmonster,

I början av Augusti åkte jag över till USA för att studera och spela college golf för University of Central Arkansas.
Jag fick ett underbart litet moster av min vän Johan precis innan jag åkte. Mostret döptes till Charlie. Vi har nu varit borta en hel termin och det är nu dags att åka hem till Sverige för att fira jul.
Charlie och jag har varit med om mycket dethär halvåret. Vi har haft mycket roligt både han och jag.

Nästa termin är det dags för Charlie att följa med på golftävlingar runt om i staterna, han kommer få vara med i bagen hela tiden. Vi ser båda fram emot det.

Mvh/ Sara Hillman

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kanels golfbrorsa! Heja Sara! :-)

Lady Thirty sa...

god jul på er alla monsters och monster mamas!
önskar Seppo & Lady T.

Visa Vägen sa...

Hej! Visste du att alla monster är inbjudna att vara med i en film! :-) Kolla in det gula paraplyet...!

/Svante